Keresés

DISCORD

Tovább csúszik a Skull & Bones megjelenése, emellett több projektet is jegelt a Ubisoft

Tartalomjegyzék

A Ubisoft frissítette a közeljövőre vonatkozó stratégiáját, és egy új közleményben elárulta, hogy három be nem jelentett játékot töröltek, a Skull and Bones-t pedig ismét elhalasztották. Ezt a karcsúbb fókuszt a „nagy kihívásoknak” és egy olyan iparágnak tulajdonítja a Ubisoft, amely állítása szerint a „megamárkák és a hosszú távú címek” felé tolódik el, és azt mondja, hogy a közelmúltban indított játékai nem teljesítettek olyan jól, mint várták.

Az ünnepi szezon, amely általában nagy üzletet szokott hozni a Ubisoft számára, „meglepően lassabb” időszak volt a cég számára, és ennek következtében a jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a jelenlegi márkák és az élőszereplős címek építésére. „Ennek következtében úgy döntöttünk, hogy a 2022 júliusában már bejelentett négy projekten felül még három be nem jelentett projektet törölünk” – közölte a Ubisoft.

„Egyértelműen csalódottak vagyunk a közelmúltbeli teljesítményünk miatt” – mondta Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója. „Ellentétes piaci dinamikával kell szembenéznünk, mivel az iparág továbbra is a megamárkák és az örökké élő játékok felé tolódik, a fogyasztói kiadásokat befolyásoló romló gazdasági feltételek mellett. A kiváló nézettség és a játékosok fogadtatása, valamint az ambiciózus marketingterv ellenére meglepett minket a Mario + Rabbids: Sparks of Hope alulteljesítése 2022 utolsó heteiben és január elején. A Just Dance 2023 szintén alulteljesített.”

A Ubisoft felülvizsgálta a 2022-23-as harmadik negyedévre vonatkozó nettó könyvelési célját, amelyet most körülbelül 779 millió dollárra vár a korábbi, körülbelül 831 millió dolláros céllal szemben. A Skull and Bones, amelyet a bemutatása óta többször is elhalasztottak, és amelynek március 9-én kellett volna vízre szállnia, a 2024-es pénzügyi évben fog megjelenni, amely a 2023. április 1. és 2024. március 31. közötti időszakot öleli fel. A játék a megjelenés előtt egy béta fázisban lesz, és a Ubisoft úgy véli, hogy ez egy sokkal csiszoltabb és kiegyensúlyozottabb élményt fog eredményezni.

Nem ez az első eset, hogy a Ubisoft több projektjét is lehúzza a rolót, hiszen még 2022 júliusában jelentette be, hogy leállította a Splinter Cell VR, a Ghost Recon: Frontline és két be nem jelentett cím fejlesztését.