A No Rest for the Wicked egy újfajta megközelítés a souls-szerű műfajban, amely a hack-and-roll élményt egy ARPG-stílusú, felülről lefelé haladó kamerás perspektívából közelíti meg. A souls játékok leglelkesebb rajongói világszerte alig várták, hogy belevethessék magukat a No Rest for the Wickedbe, amint április 18-án belépett az Early Accessbe. Eddig azonban nem minden játékos volt elragadtatva az élménytől.
No Rest for the Wicked Korai értékelések
A No Rest for the Wicked korai Steam-értékelései megkérdőjelezhető „Vegyes” értékelést adnak Míg a játék úgy tűnik, hogy sok játékosnak elnyerte a tetszését, a legtöbben a művészeti irányítást és a harci játékmenetet dicsérik, a negatív kritikusok a gyenge optimalizálást és a billentyűkötési lehetőségeket említik a legnagyobb kifogásként.
No Rest for the Wicked Pozitív vélemények
Először is, a harc. Mindent összevetve, a népek lenyűgözve tűnnek a souls-szerű kitérések és hárítások, valamint a kielégítő ARPG hack-and-slash keverékétől, sőt, néhányan úgy jellemezték a No Rest for the Wicked-et, mint valami a Hades és a Dark Souls közöttit.
A harc szolid és pont a megfelelő mértékben nehéz. A játékot nem úgy tervezték, hogy csak kitérés és lendítés legyen. Ez nem egy souls játék. Ez egy ARPG.
Carlos mangood (Steam felhasználó)
Következő a grafikai stílus. A játékosok körében a legtöbb dicséret a No Rest for the Wicked művészeti stílusát zengi be. A világ régiesnek és hangulatosnak tűnik, a fegyverek súlyosak, a karakterek pedig komorak.
Káprázatosan néz ki, és elképesztően hangzik, akárcsak a Moon Studios többi játéka. Érzésre is átkozottul jó. Az ütéseknek van súlya, és a visszajelzés remekül működik a kontrolleren.
OneHP (Steam felhasználó)
No Rest for the Wicked Negatív vélemények
És most a rossz, kezdve a jelentett teljesítményproblémákkal. Early Access címről lévén szó, nem ritka, hogy a játékok további optimalizálást igényelnek az FPS-problémák és súlyosabb esetekben a kliensek összeomlásának kiküszöbölésére. Néhány játékos számára ez a valóság nem tette kevésbé frusztrálóvá az élményt.
Szeretném szeretni, de a teljesítmény egyszerűen nincs elég jó helyen ahhoz, hogy most ajánlani tudjam.
Jordan (Steam felhasználó)
Még egy másik felhasználó is beszólt, azzal a kiegészítéssel, hogy a teljesítményproblémák duplán aggasztóak egy ilyen stílusú játékban.
Az optimalizálás még egy 4070-es Mediumon is elég rossz. Ezen legalább lehet javítani, de elég csúnyán dadog, ami nem illik egy ilyen játékhoz.
Foxon (Steam felhasználó)
A legutolsó legnagyobb visszajelzés a billentyűkhöz való kötési lehetőségek hiánya volt a No Rest for the Wickedben. Bár a fejlesztők egy nappal a játék Early Access-be való bevezetése előtt tettek egy bejegyzést a Steamen, amelyben leírták az egyéni billentyűzetkötési opciókat, mint egy hamarosan megjelenő funkciót, ez a bejegyzés úgy tűnik, túl későn érkezett. Az eredmény a frusztrált Steam-értékelők nagy része, akik a billentyűkhöz kötési problémákra élezték ki a játékot.
Ha PC-n kontroller nélkül ne pazarold a pénzed. Egyáltalán nem lehet billentyűkötéseket változtatni, és a mozgás nem sima. Ez egyértelműen konzolra tervezett játék, nem PC-re.
Tolkender (Steam felhasználó)
Megéri?
Véleményem szerint, ha tetszett a No Rest for the Wicked játékmenetének látványa, bízol a PC-d teljesítményében, és van egy USB-s játékvezérlőd, akkor érdemes lehet megvenni.
Megérheti a vásárlást.
Ha azonban a PC-d nem a legmenőbb, és nincs USB-s vezérlőd, akkor valószínűleg jobban jársz, ha visszafogod magad, és időt adsz a No Rest for the Wicked fejlesztőinek, hogy optimalizálják a játékot, és billentyűkhöz kötési lehetőségeket adjanak hozzá.