Keresés

DISCORD

Concord rövid életű utazása: Sony bezárja Firewalk Studios után csalódást keltő indítása
Concord rövid életű utazása: Sony bezárja Firewalk Studios után csalódást keltő indítása

Concord rövid életű utazása: Sony bezárja Firewalk Studios után csalódást keltő indítása

Tartalomjegyzék

Az első személyű lövöldözős játékok (FPS) versenyhelyzetében, ahol olyan nehézsúlyúak uralják a terepet, mint a Call of Duty és a Battlefield, továbbra is folynak az erőfeszítések, hogy megtörjék az ezen franchise-ok által tartott monopóliumot. Az egyik legutóbbi próbálkozás a Concord volt, a Firewalk Studios által fejlesztett shooter, amelyet mostanra a Sony véglegesen leállított.

A Sony döntése a játékportfóliójának és a stúdiónak a játékosok elvárásainak való megfelelésre való képességének átértékelése közepette született. A Concord néhány kiemelkedő eleme ellenére a játék végül elmaradt, a jelentések szerint röviddel a megjelenése után kevesebb, mint 25 000 példányban kelt el. Miután a játékot kivonták a forgalomból, és rövid ideig bizonytalanság uralkodott, a játékot menthetetlennek ítélték, ami a Firewalk bezárásához vezetett, amely körülbelül 150-170 embert foglalkoztatott.

A Firewalk mellett a Sony bejelentette a Neon Koi, a mobilokra összpontosító stúdiójának bezárását is. Hermen Hulst, a Sony Interactive Entertainment vezetője hangsúlyozta, hogy a PlayStation szabványaihoz igazodó címekre kell összpontosítani, ugyanakkor elismerte a jelenlegi gazdasági környezet kihívásait. Háláját fejezte ki mindkét csapat kemény munkájáért, és kijelentette, hogy a vállalat célja, hogy a Concord tapasztalataiból tanulva javítsa a jövőbeli projekteket. A kudarcok ellenére Hulst továbbra is optimista a PlayStation stúdióüzletágának jövőbeli irányát illetően, kiemelve az innováció és a magával ragadó játékosélmények iránti elkötelezettséget.