Keresés

DISCORD

Black Ops 6 Mozgásváltozások: Treyarch megmagyarázza a lassabb tempót és az ugrólövés rontását
Black Ops 6 Mozgásváltozások: Treyarch megmagyarázza a lassabb tempót és az ugrólövés rontását

Black Ops 6 Mozgásváltozások: Treyarch megmagyarázza a lassabb tempót és az ugrólövés rontását

Tartalomjegyzék

Játszol a Call of Duty-val? Ha igen, akkor ez a hír neked szól!

A Treyarch fejlesztője, Matt Scronce nemrég a szociális médiában foglalkozott a mozgásmechanika változásaival a 2019-es Call of Duty: Modern Warfare óta. Elmagyarázta, hogy a Black Ops 6-ban miért érződik lassabbnak a mozgás, megjegyezve, hogy a MW19 után a gyors tempójú mozgásról a kiegyensúlyozottabb megközelítésre helyezték a hangsúlyt, azzal érvelve, hogy a gyorsabb sebesség olyan problémákat okozhat, mint a „kígyózás”, amikor a játékosok kihasználják a gyors fekvő és guggoló mozgásokat, hogy tisztességtelen előnyre tegyenek szert. Scronce kiemelte, hogy a gyorsabb mozgás a MW19-ben frusztráló játékdinamikához vezetett, különösen az ugrások és a slide-cancelling esetében, amelyek a meta központi elemévé váltak. A Black Ops 6-ban a Treyarch szándékosan úgy tervezte meg a játékot, hogy csökkentse az ugrólövések spammelésének hatékonyságát azáltal, hogy módosította a karakterek ugrálás közbeni mozgását. Tisztázta, hogy a játékosok továbbra is növelhetik az ugrás hatékonyságát bizonyos perkek és kiegészítők segítségével, de nem ez lehet a domináns taktika a harcban. Scronce végezetül megnyugtatta a rajongókat, hogy a Treyarch aktívan figyelembe veszi a közösség visszajelzéseit, és szükség esetén kiigazításokat eszközöl.

Megvan a Black Ops 6? Panaszkodsz a sebességre és a mozgásmechanika változásaira? Megoszthatod gondolataidat a hozzászólásokban!