Obbe Vermeij, a Rockstar egykori fejlesztője a Grand Theft Auto: San Andreas 20. évfordulója alkalmából megosztott néhány kulisszák mögötti betekintést. Elárulta, hogy a játék eredeti tervében egy három különböző régióra osztott, szegmentált térkép szerepelt, amelyen a játékosok vonatokkal és repülőgépekkel közlekedtek volna. Ez a terv a memória korlátjait kívánta kezelni, miközben lehetővé tette a városok egyedi identitását. Egy kulcsfontosságú vezetői értekezleten azonban az a döntés született, hogy a térképet egyetlen kiterjedt környezetbe egyesítik, ami végül is fokozta a játék általános hatását.Vermeij visszaemlékezett a játék megjelenésére is, kiemelve a hihetetlen tömegeket, akiket az éjféli rendezvényeken vonzott – ez a modern digitális marketingstratégiák nélkül is lenyűgöző teljesítmény
A számítógépes technológia fejlődésével a játékok ma már sokkal valósághűbbnek tűnnek a sugárkövetésnek köszönhetően, és a képkockagenerálásnak köszönhetően simábbnak tűnnek. Miközben a modern címek nagyobb feldolgozási teljesítményt igényelnek, az olyan alternatív technológiák, mint az AI lehetővé teszik a fejlesztők számára, hogy optimalizálják a meglévő hardvert. Ma a fejlesztők egyszerre szembesülnek a lehetőségekkel és a korlátokkal.
A GTA: San Andreasban a térkép szétválasztásának eredeti ötlete szerintem zseniális volt. Te mit gondolsz? Jobban szeretnéd, ha a GTA VI-ban is lenne egy szegmentált térkép? Ha szeretnéd, írj kommentet, és kövesd az oldalt, ha érdekelnek a játékhírek.