Keresés

DISCORD

Bizonytalan a Halo franchise jövője, mivel a fejlesztés az Unreal Engine 5-re vált - Game News Plus
Bizonytalan a Halo franchise jövője, mivel a fejlesztés az Unreal Engine 5-re vált - Game News Plus

Bizonytalan a Halo franchise jövője, mivel a fejlesztés az Unreal Engine 5-re vált – Game News Plus

Tartalomjegyzék

A korábban 343 Industries néven ismert Halo Studios nemrég leállította a Halo Infinite folytatásának fejlesztését, amely a Halo Infinite 2 címet kapta. A projektet eredetileg a Slipspace Engine segítségével fejlesztették, de a 2022 végén bekövetkezett vezetőváltás után leállították, ami miatt áttértek az Unreal Engine 5 használatára. A Rebs Gaming arról számolt be, hogy a kreatív csapat időt szentelt az Unreal Engine 5 elsajátítására, mielőtt 2023 januárjában jelentős elbocsátások befolyásolták a működésüket.

A 2001-ben a Halo: Combat Evolved című játékkal indított Halo franchise több mint 81 millió példányban kelt el világszerte, ezzel minden idők egyik legkelendőbb videojáték-franchise-ává vált. A legújabb rész, a Halo Infinite vegyes fogadtatásban részesült, a Metacritic 87 pontot adott az Xbox Series X-re és 78-at a PC-re, ami egyszerre tükrözi a többjátékos élményt dicsérő és a kampány felépítését kritizáló kritikákat. A felhasználói hozzászólások gyakran kiemelik a játék lenyűgöző grafikáját és a többjátékos mód lebilincselő voltát, ugyanakkor csalódottságot is kifejeznek a kampány vélt tartalmatlansága miatt.

Az árakat illetően a Halo Infinite körülbelül 59,99 dollárért kapható, további tartalmak és szezonbérletek vásárolhatók. A franchise jövője továbbra is bizonytalan, különösen a következő Halo-játék irányát illetően. A kampánycsapat hangot adott annak az érzésnek, hogy nem kapnak támogatást és elszigetelődtek, és vannak arra utaló jelek, hogy a kampánytartalmakat kiszervezhetik anélkül, hogy új belső csapat létrehozását terveznék.