Keresés

DISCORD

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Könnyebb remake, mint a korábbi címek, mondják a producerek - Game News Plus
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Könnyebb remake, mint a korábbi címek, mondják a producerek - Game News Plus

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Könnyebb remake, mint a korábbi címek, mondják a producerek – Game News Plus

Tartalomjegyzék

A Famitsunak adott nemrégiben adott interjúban a Konami producerei, Noriaki Okamura és Yuji Korekado beszéltek a Metal Gear sorozat klasszikus címeinek újraalkotásával járó kihívásokról. Jelezték, hogy a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater fejlesztése, amely a tervek szerint 2024-ben jelenik meg, de még nem határozták meg, kevésbé bonyolult, mint a Metal Gear Solid 1 és 2 újrakészítése. Okamura kifejtette, hogy az utóbbihoz kiterjedt átépítésre lenne szükség, beleértve a pályaterveket is, míg a Snake Eater remake-je csak néhány új elemet igényel. Nevezetesen, a játék az Unreal Engine 5 segítségével készül majd, és PlayStation 5, Xbox Series X/S és PC platformokon lesz elérhető.

A készítők szerették volna összegyűjteni a játékosok visszajelzéseit a Delta remake-ről, mielőtt továbblépnek. Emellett megjegyezték, hogy a csapat jelenlegi tagjai közül korlátozott számban dolgoztak az eredeti játékokon, ami arra ösztönözte őket, hogy a Metal Gear franchise jövőjét a következő évtizedekre biztosítsák.

Korekado megemlítette, hogy a remake PC-s kiadása jelentősen növelheti annak hosszú élettartamát, céljuk, hogy a következő 10-20 évben is releváns maradjon. Ez a stratégia olyan korábbi címek után következik, mint a 2015-ben megjelent Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, amely a kritikusok elismerését és kereskedelmi sikerét is elnyerte, valamint a 2018-ban megjelent Metal Gear Survive, amely vegyes kritikákat és szerényebb teljesítményt ért el. A felhasználói kommentek rámutattak a sorozat gyökereihez való visszatérés iránti vágyra, ami azt jelzi, hogy a Delta remake-et a megjelenés közeledtével nagy várakozás övezi.