Keresés

DISCORD

A YouTube globálisan bevezeti a szüneteltető hirdetéseket, és "kevésbé megszakító" élményt ígér - Game News Plus
A YouTube globálisan bevezeti a szüneteltető hirdetéseket, és "kevésbé megszakító" élményt ígér - Game News Plus

Végleges: A YouTube bevezeti a szünet közbeni reklámokat világszerte

Tartalomjegyzék

Majdnem két éve kering az ötlet, hogy a YouTube reklámokat jelenítsen meg, amikor megállítunk egy videót, az alkotói közösségen belül. Bár néhány hónapja kezdett el szórványosan megjelenni, a YouTube most megerősítette, hogy ezeket a szüneteltető hirdetéseket globálisan bevezetik.

A YouTube kereskedelmi csapatának friss bejelentése szerint mostantól minden hirdető elhelyezheti hirdetését a szüneteltetett videókban az egész platformon. A YouTube 2023-ban kezdte el tesztelni ezt a funkciót a hirdetők egy korlátozott csoportjával, és áprilisban a Google üzleti igazgatója, Philipp Schindler elárulta, hogy a koncepció rendkívül sikeres volt, és jelentős bevételt hozott a vállalatnak.

Az elmúlt hetekben a Reddit-felhasználók észrevették ezeknek a szüneteltető hirdetéseknek a szélesebb körű elterjedését, amit a 9to5Google is megerősített. A YouTube azt sugallja, hogy ezeknek a hirdetéseknek a célja, hogy „kevésbé megszakító” élményt nyújtsanak a megtekintés során. Az azonban nem világos, hogy ez csökkenteni fogja-e a normál hirdetések számát. A YouTube már korábban is kísérletezett hosszabb, ritkábban megjelenő hirdetésekkel, és 2023-ban bevezette a kihagyható hirdetéseket