Ebben a cikkben áttekintjük, hogy mennyi játékidőre és tartalomra számíthatsz a No Rest for the Wicked Early Access-től!
Április 18-án végre megjelenik az Ori and the Blind Forest fejlesztőinek legújabb játéka, a No Rest for the Wicked. A játék egy lélektani ARPG, gyönyörű, kézzel készített világgal és a Diablo-sorozathoz hasonló loot elemekkel. A No Rest for the Wicked Early Access címként fog megjelenni, és a játékosok visszajelzései alapján továbbfejlesztik, a következő hónapokban pedig újabb tartalmakkal bővül. A megjelenés első napjaiban ingyenes Twitch Drops jutalmakat is szerezhetsz, valamint nagy kedvezményt kapsz, ha igénybe veszed a partnerprogramjukat.
Mindezzel együtt néhány játékos, akit érdekel az Early Access szakasz, talán kíváncsi lesz arra, hogy mennyi tartalom lesz elérhető a megjelenéskor. Íme minden, amit eddig tudunk, a fejlesztőktől kapott információk alapján!
Mennyi tartalom van a No Rest for the Wicked korai hozzáférésben?
A Moon Studios társalapítójának, Gennadiy Korolnak egy X-posztja alapján a No Rest for the Wicked Early Access verziója körülbelül 15-25 órányi játékidőt fog tartalmazni a kampány egyetlen végigjátszása során, valamint a Crucible végjáték dungeon. Azok a játékosok, akik a kézzel készített világ teljes körű felfedezésében érdekeltek, miközben a lakhatási, kihívási és bountyrendszerrel is foglalkoznak, még több játékidőt fognak kihozni a játékból.
A No Rest for the Wicked célja, hogy egy rendkívül újrajátszható játék legyen, puha osztályrendszerrel, amely lehetővé teszi a különböző buildek kipróbálását. Az Early Access megjelenéskor több mint 100 különböző fegyver lesz, mindegyik egyedi mozdulatsorral. A játék egy városi metarendszert is tartalmaz, amely lehetővé teszi majd, hogy kapcsolatokat köss és erőforrásaidat Sacrament, a játék fő városának infrastruktúrájának kiépítésébe fektesd. A sűrű pályatervezés és az „élő” rendszer kombinációja, amely megváltoztatja, hogy milyen típusú ellenségek jelennek meg a különböző régiókban, azt jelenti, hogy a játékosok minden egyes alkalommal, amikor felfedezik a világot, valami újat találhatnak.
Azt is érdemes megemlíteni, hogy a játékot erősen inspirálja majd a Dark Souls sorozat, és a játék nehézségétől függően egyes játékosok hosszabb ideig játszhatnak, mint mások. A játéknak nem lesz nehézségi beállítása, de mivel egy ARPG-ről van szó, vissza lehet majd menni, szerezni néhány szintet és új tárgyakat, és sokkal erősebben visszatérni.
A Moon Studios már elárulta a játék jövőbeli ütemtervét is, az első frissítéssel a Multiplayer is bekerül a játékba, mind a barátaiddal való csatlakozás, mind a többi játékos PvP lehetősége. A második nagy frissítés továbbra is új területeket fog hozzáadni a játékhoz, miközben kibővíti a fő történetet és a sok különböző karaktert, akikkel az Isola Sacra-ban tett utazásod során találkozhatsz.
A No Rest for the Wicked elég sok tartalommal fog megjelenni az Early Access szakaszában. Ha a rendszerek újrajátszhatósága kitart, akkor több tucatnyi órányi felfedezés, harc és karaktered optimalizálása várhat rád. A játék április 18-án fog megjelenni, és ha érdekelnek a hírek és útmutatók, mindenképpen tartsd szemmel a játéknak szentelt szekciónkat.